بارسلونا با فروش جایگاههای VIP استادیوم نیوکمپ سالانه به میزان 250 میلیون یورو درآمدزایی میکند که این مبلغ معادل ۲ برابر ارزش کل لیگ برتر ایران است.
«درآمد 250 میلیون یورویی بارسلونا از پیشفروش بلیت VIP»، این گزارش امروز (یکشنبه) نشریه اسپورت اسپانیا از درآمد نجومی کاتالانها از بلیت فروشی جایگاههای ویژه است.
بارسلونا از فروش جایگاههای ویژه خود در استادیوم نیوکمپ به اندازه 2 برابر ارزش کل لیگ برتر ایران(133 میلیون یورو) درآمدزایی دارد.
بارسلونا برای خروج از بحران مالی و ثبت قرارداد بازیکنانش مثل دنی اولمو، پدری و گاوی به فروش چندین سال بلیتهای VIP پناه آورده است.
نشریه اسپانیایی مینویسد که بارسلونا 6600 صندلی VIP را به 5 هزار شرکت و خانواده ثروتمند برای مدت 10 سال پیش فروش کرده است.
بر اساس گزارش اسپورت، بارسلونا فقط از فروش جایگاههای ویژه خود سالیانه 30 میلیون یورو درآمد دارد.